Kızlar merhaba 2yıl aradan sonra yine burdayım 🤷♀️ planlı olmayan bir gebelikle geldim üstelik😅hatta korunarak (prezervatifle) bugün doktor kontrolüm vardı gittim kesenin normal oldugunu hatta hücrelerin oluşmaya başladığını söyledi fakat kesenin arkasında 15mm kanama alanı var dedi sadece ilişkiye girmeyin dedi başka hiçbirşey söylemedi . İlk hamileliğim o kadar rahat geçmişti ki ne kusma ne bulantı ne kanama herşey tıkır tıkırdı bu gebeliği öğrenince çok ağladım şuan hazır değilim istemiyorum kızımı daha yeni büyütüyorum diye sonradan kabullenmeye başladım vardır bi bildiği o kadar korunurken gelmeyi seçti diye ama şimdi böyle bir durum olunca da korktum başına gelen var mı diye sormak istedim. Azcık uzun oldu galiba kusura bakmayın