Seherr ya kızlar insan hissediyo hamile olduğunu bende çok uğraştım çok dinledim kendimi 7 ay sonunda hamile kaldım ama malesef düşük yaptım ilk fark ettiğim değişim göğüslerimdi baya şişlerdi ve damarlanmaya başlamıştı adetim 3 gün geçince pozitifi görmüştüm inşallah sizlere de nasip olur dularımdasınız