Aysenurcaglar cnm bnm odaya geliyosun bi sakınlık mal gibisin zaten . Özeli anlatıyorum devlet senı tam ayılmadan götürüyor . Yanı nasıl diyim ameliyattan uyandım tammmı . Yan oda gibi biyerde iyice ayılıp senınle sohbet ediyorlar . Ben gençlerle baya konustum böle evlilik fln filan. Snra gidelim dedim . Odaya geldik hemşire herkesi cıkarttı , kanamana bakıyo iki parmak atıyor aşağıdan foş diye kan cıksın diye . Sonra hemşire depent varsa giyidirdi , pijamama kadar herseyımı , ( alttaraf boş sadece ped kanama takıbı için . ) ssonra ailem fln ben cok agladım bebegm 35 haftalık yoğunbakımda kaldı oksijenden sebeb. Snra 2 saat snra yemek corba fln . Hemşire geldi pijamamı giydirdi ayağa kaldırdı . Snra sontamı alın dedim ben kendim tuvalete gidip gelirim diye . Tabi ilk desteksiz gidemiyorsun dikişler zarar götür çok hassas olmak lazım. Sonra bol yürüyüş bol gaz çıkartman gerek . 2 güne ayaktasın