P12345- Tubatgn bizim oğlan bi kaç gündür fazla hareket etmiyor acaba yeri daraldığı için midir. Maşallah sizinkinin doğmaya niyeti yok galiba😃
Elanur006 Tubatgn günaydın canım seni uzun zamandır takip ediyorum doqurdu mu acaba diye bakıyorum hergun😀 aynı hastaneye qidiyoruz cebeci tiptayim bende nasıl durumun 🥰
Elanur006 Tubatgn bende bekliyorum valla qidişat nasıl ilerleyecek heyecan korku hepsi birarada 🙄 Allah’ım sana da hayırlı kolay doğumlar nasip etsin biran önce inşallah
Elanur006 Tubatgn biran önce kendi sancinla kucaqina alırsın inşallah canım 🌼 aqrin sızın varmı peki bide çatı muayenesinden sonra leken fln oldu mu benim o bile olmadı
Tubatgn Elanur006 2 kere olmuştu canım bugünki muayenede gelmedi lekelenme Ağrım sızım bacak ve belde var birde ayaklarım çok şişti Salı günü yalvarıcam artık suni verin diye
Elanur006 Tubatgn gönlüne göre olur inşallah herşey canım dualarım seninle Allah o kapıda bırakmasın hiç birimizi kolay doqumlar nasip etsin güzel haberlerini bekliyoruz 💕💕