Merveofs IremAtasever 30 Şubat olsaydıı 17 aylık olacaktık ammaa 30 Şubat yok herhalde 1 Martta oluyoruzdur 😂
Ayse_43-5 Dilek1507 çok yenisiniz rabbim huzurlu nice yıllar nasip etsin bizde kasımın yedisi 1.yılımızdı 😊
Mucizem33 IremAtasever 33 yasindayim 12 yillik evliyim 10 yasinds kizim var ve simdi oglumu bekliyorum
Humannrle Mucizem33 Maşallah sana canım 😍 yanlış anlamazsanız eğer ikinci gebeliğin kaç ay deneme sonucu oldu acaba 🫣 benim kızım 4 buçuk yaşında ikinci gebelik istiyorum olmuyor 🥺🥺
Shrdnz42 Mucizem33 acaba bunu ben mi yazdım diye düşündüm bir an😂 33 yaşındayım 12 yıllık evliyim 10 yaşında kızım var fakat ben tek fark bir oglum var üçüncü çocuğumu oğlumu bekliyorum🙈
Mucizem33 Humannrle yok canim nie yanlış anliim ki . Yani bende bilmiyorum 4 yaşındayken istedim kist falan çıktı olmadi sonra ara ara ben istedim . Bazen biz istemedik bu yıl da kendi halimize bırakmıştık 🤗
E240387 Humannrle Humannrle benim bir buçuk yıl sonra oldu. Hiçbir sorun yoktu. Çok takmıştım. Ama bazen sadece sabır gerekir, olması gereken zaman henüz gelmemiştir.