EmraheydaBier belde ağrı bende de var canım, kasıklar mı oluyor bilmiyorum ama bacağımın iç kısmıda ağrıyor , ben doktora sordum gayet normal artık olucak agrı dedi.bel ağrısı içinde aynısını dedi yoksa bende cook korkuyordum . İçimizi rahat tutalım Allah’ın izniyle vakit geçecek 🙏😊