Kızlar ben bu ay ovulasyonla takip ettim 11-12 yumurtlama 13 çatlamaydı ama ben 10-11-12 günler değerlendirebildim, bugün yumurtlamanın 12. günüydü sabah ilk idrarla erken gebelik testi yaptım ama negatifti ve hala adet olmadım afedersiniz bi sıcaklık geliyor lavaboya gidiyorum akıntı gelmiş oluyor 🙄pozitife dönme ihtimalim var mı kendimi mi kandırıyorum başına böyle birşey gelen lütfen yardım etsin 🥺