kucukbirannee Vücutta özellikle bacak arası ve göbekte kasintim vardı ama 5 gündür pütür pütür oldu ve uyutmiyacak derecede kaşınıyor oraya bı kumaş değince iğne batıyor gibi oluyor bulgur püskürtmesi dendi yaşayan varmı
Bkmcnkr kucukbirannee bende de vardı dermotoloğa gittim. Gebelik kurdeşeni dedi. Bir doktora gözükmende fayda var
Btlabk kucukbirannee sanırım catladıgı için kasınıyor ben yag sürüyorum sürekli nemlemdirmeye calısın
kucukbirannee Bkmcnkr gittim ama Ted diye birşey dedi kortizonlu krem verdi ama benim vicdanım el vermiyor kullanmaya bebeğime çok zararliymis ona zarar gelmesin yeterli ben kasinayim birdaha gitsem iyi olur ama
Bkmcnkr Dilek3545 6 aylık hamile olmadan önermiyorum krem kullanmanı demişti. Biodermanın yatıştırıcı özelliği olan normal nemlendirici kremini sür dedi. Kaşıntıyı biraz hafifletiyor.
kucukbirannee Btlabk bende ilk öyle düşündüm ama bacaklarımda hiç çatlak yok sırtımda kolumda ama pütür pütür hep ve çok kaşınıyor
Btlabk kucukbirannee o zaman alerji olmustur benimde öyle oldu catlak sandım alerji dediler birde bu uygulamada okumustum progestan fazlalıgından dolayı benek benek oluyormus vucut