hulyaakgn34- hatice__1 canım ben daha doktora gitmeden lavaboda çok yoğun kan pıhtısı gibi parçalar gördüm koyu kırmızı bordo gibiydi muhtemelen o bebekti ve ondan sonra artık kanama tam açık kırmızıya döndü sancılarım çok vardı duvarları yumrukluyordum haftam büyük oldugu için zor du sonra acile gittiğimde düşük yapmışsın dediler ve onun üzerine metileri verdi içerde bişey kalmaması için onu kullanıncada yine kan pıhtısı şeklinde bütün bütün parçalar geldi nasıl diyim bi parmak uzunluğunda öyleydi
hatice__1 hulyaakgn34- bende bugün başladım ilaca ilk kullanmaya başlayana kadar normal adet kanamam gibi kanama oluyordu ilaca başlayınca kanamam kesildi gibi oldu öğlen 12 de pedi değiştirdim gece 12 oldu doğru düzgün kanamam olmuyor
541ay-1 Bende Kasım ayında düşük yaptık 7 haftalıkken, doğal düşüktü kendiliğinden düştü fakat hiç ilaç kullanmadım doktor vermedi, üstüne 3 adet gördüm 2 gün önce beta yaptırdım 474 çıktı bakalım benimde inşallah her şey yolunda ilerler
hatice__1 541ay-1 yaa çok sevindim şuan sanki kendim yeniden gebe kalmışım gibi çok ama çok sevindim gerçekten rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşaallah böyle güzel şeyler yazılınca moralim çok yükseliyor motive oluyorum
hatice__1 541ay-1 evet çok şükür vallahi nasıl söylesem bilemedim verdiğin yanıt beni nasıl mutlu etti anlatamam ☺️
AyFa1608 hatice__1 geçen sene ölü doğum yaptım 27 haftalık. Taburcu olurken yazdılar bunu 3 gün kullandım. Kalan parçayı kanı bilmem ama bana rahim toparlanması için dediler. 3 gün kullandım bıraktım
hatice__1 AyFa1608 bana da pazartesi gününe kadr kullan pazartesi tekrar gel bakalım dedi içerde parça varmı yok mu diye zaten büyük parçaları ben evde düşürdüm elime alıp pet bardağa koyup doktora gösterdim büyükler düşmüş güzel dedi muayene etti 1 santimlik bir parça kalmış onuda kendiliğinden düşürürsün dedi bu ilacı verdi
AyFa1608 hatice__1 inşallah canım. Çok geçmiş olsun. Rabbim yeniden sağlıklı evlatlar nasip etsin inşallah 🤲
Bellidegilveannesi hatice__1 Ben de pazar gunu kurtaj oldum 10 haftalik idi kalbi durmus.Bir hafta once hersey yolunda idi.sadece kanama icin ilac kullaniyordum.Bir kizim var insaallah tekrar anne olmayi Allah nasip eder tum isteyenlere