Ozgos Merhaba, daha yeni gebeyim 🙏 şu an 6+4 deyim. Kan testlerimde alt ast yüksek çıktı. Bu durumu yaşayan var mı??
EdaGuler88 Benimde öyleydi doktorum verdiği folik asit ilacına ara verdi sonra düştü. Bildiğim kadarıyla riskli bi şey değil. Endişelenmeyin