KlncA Merhaba arkadaşlar 🙋🏼 Bebe yağı ile bebekler için nemlendirici sütün farkı nedir? ne zamanlarda kullanılırlar? Bübchen in nemlendirici sütünü aldım , bebe yağını almama gerek var mıdır? Kullanan bilenler cevaplarsa çok sevinirim ☺️☺️
Pelus KlncA nemlendirici yağ bebeğin gözeneklerini tıkar diye söylüyorlar ama hangisi alınmalı bende merak ediyorum
Glitter KlncA bebe yaginin icerigi onemli. Dogal yaglardansa sorun yok ama iceriginde mineral yag yaziyorsa petrolden elde edilmis senterik yag demektir, almayin
KlncA Glitter bübchen in içeriğini inceledim temiz ama nemlendirici süt almışken gereksiz mi olur acaba diye düşündüm
sevimkelam Ben hem yağ hem losyon ayrı ayrı kullanmıyorum. Minoris in Nemlendirici kremini kullanıyorum bebeğimde. Banyo yaptırdıktan sonra masaj yaparken bu nemlendiriciyi kullanıyorum hem losyon hem yağ etkisi veriyor gayet memnunum.
nurgulbayr bence yaga gerek yok minoris in tek bir ürün içinde hem yag hem losyon etkisi veren nemlendiricisi var hem kendime hem bebeğime kullanıyorum cok güzel bir ürün