pheobebuffay Kızlar iki gün önce sezaryen oldum bandaj var ama bi ortasında bir de başında biri ufak biri ondan biraz daha büyük kanama olmuş. Sizce bu normal mi doktoruma sordum hiç önemli değil dedi
zeynozey pheobebuffay benimde olmuştu bi kere sildim peçeteye sonra gelmedi. Elimle üst karnımı çekip yaraya bakmaya çalışıyordum hep ondan oldu galiba bende..
pheobebuffay zeynozey ben hiç dikişi bile görmedim var mı yok mu bilmiyorum üzernde bandaj var etrafı da şeffaf
zeynozey pheobebuffay hastahane de çıkartmadılar mı onu? Sezeryan olduktan 1 gün sonra sabah doktor çıkarttı bende. O gün eve geldim duş almıştım.