Papatyanaz
ben serklajlı olduguum için sürekli yatıyorum kabızlıktan cok cektım hiç bisey ise yaramadı duphalac cooook sekerlıydı 😏
Magnesie calsinee saba doktoruna danış mutlaka zmaan kaybetme hiç , zararsız her gun ıhtıyacın kadar dozu kendın ayarlıyorsun .