Hanımlar merhaba sizlere birşey sormak istiyorum ben 3 aylık hamileyim ve ayakta duramıyorum yani 5 dakikadan fazla ayakta kalamiyorum hemen ayakalarim titremeye başlıyor basım dönüyor yaklaşık 2 3 haftadır böyle oluyor hemen yoruluyor musun gibi hissediyorum ve o gün kendime gelemiyorum sürekli halziklik oluyor ayaklarımda acaba neden sizler de böyle bir şey oldu mu şimdiden cevaplar için teşekkür ederim