Gulay01
Ben sezeryan yapmak istiyorum ama doktorum belli olmaz erken gelirse evde yada ambulansda da dogurabilirsin dedi böyle bir ihtimal var mı? Normal dogumdan korkuyorum öncesinden doktor bunu ayarlayamıyor mu?
kardeleng
Maalesef bebiş ne zaman isterse o zaman gelir buna ne siz ne de doktor müdahale edebilir zaten o ıkınma hissi geldiği zaman sana dur deseler de duramıyormuşsun.Hani hiç açılmanız olmaz,bebek doğum kanalına girmez öyle bir durumda doktor bebeği riske atmayacak kadar bekler ve doğru zamanda sezaryene alır.
Esra54
Korkularınızın önüne geçmeye çalışın. En güzeli normal doğurmaktır. Sezaryen istemeyin eğer ciddi bir durum yoksa.
Gulay01
Benim anlamadıgım okadar kişi sezeryan doğuruyor sancılar başlayınca hastaneye gitsek ameliyata almazlar mı ki ben önceden ameliyat oldgm için normal dogum zaten riskli o sebeple plansız bir şekilde normal dogum yapmaktan korkuyorum