8143 ben gebe kaldım 3. Aya kadar ılacımı kullanmadım kesmıstım dusuk rıskı olusturdu için sonra doktorum baslayabılırsın dedı kullandım bende baya doguma 6 günüm kaldı 2-3 haftadır kullanmıyorum bebek yoksa cok az kılo alıyor onu farkettım 🙏 dogumdan sonra tekrar baslayacagım ılacıma