Seyma5555 Zeynep_Sedat ilk 20 hafta kilo almicam diye kendime hedef koydum sonrasında da yavas yavas aldim yemek yemegi abartmadim ac da kalmadim pasta borek yemedim cok canim isterse 1 2 dilim ya da catal neyse iste hedefim bundan sonrasini 2 kg ile bitirmek toplamda 4 bucuk 5 kg almak doguma 3 haftakaldi😁
Zeynep_Sedat Seyma5555 sağlıcakla alın kucağınıza bebeğinizi inşallah. O zaman bende deneyeceğim 🙂 fazla kilo almamam gerek oğlumda çok aşırı almıştım bu daha çok yeni umarım kilo almam
Ecem95 Tugcezeynep89 87 ile hamile kaldım 98 kgyum su an 31+1. Haftadayım bakalım kaç kg ile doğuma gireceğim😅 Ama kilo su an umrumda değil sağlıkla sağlıklı bir sekilde vaktinde kucağıma alayım baska bir sey istemiyorum 🫶🤲
Nurselgy Tugcezeynep89 ben 91 kılo hamile kaldım. Ve hiç kılo almadım ilk zamanlar verdım 85e düştüm sonra onları aldım hamıle kaldım kıloyla dogurcam galıba. 35+3 üz ve 89 kıloyuz
eflininannesi1 Tugcezeynep89 ilk gebeligimde bende 90 kilo ile hamile kaldim 95 ile doguma girdim dogumdan sonra 10 kilo hemen verdim ikinci gebeligime 92 ile hamile kaldim suan 17 haftaligim 93 kiloyum ve ilk kizim 3.270 gr dogmustu kilolular pek kilo almiyor bence
eakman zeynozey merhaba.. ben de diyetisyene gidiyorum ama diyetisyenim sürekli gebelikte kilo vermek hiç sağlıklı değil diyor. ben de 3 kg kadar verdim 13 haftalığım. sizce bir sıkıntı var mı kilo vermekte?
zuhaall eakman ben hamileliğim 25. haftasından sonra 5 kilo verdim diyetisyenle birlikte ama ben zayıflamak için gitmemiştim şekerimden dolayı gitmiştim ben kilo verirken bebeğim kilo alıyordu kendi doktorum senin kilo alıp vermen önemli değil bebeğin kilo alması önemli sağlıklı beslenince sorun olmuyor demişti bana
zeynozey eakman Benim diyetisyenimde ilk 3 ay bebek depoyu kullandığı için şuan kilo verme vakti dedi. 4. Aya girdik şimdide bebeğe kilo aldırıcaz senin kilonu sabit tutacağız dedi ☺️
Gumus25 eakman ilk 3 ay kilo verilebilir ama daha sonra kilo vermeye yönelik diyet yapmak çok önerilmiyor sadece sağlıklı dengeli beslenmek lazım 😊
AhuMtl 87 ile hamile kaldım 32 hft bugün tam. Aldığım 2 kg da gitti şeker yüzünden diyet yapıyorum. Hamile kaldığım kilodan daha zayıf doğurcam çok farklı geliyo bu durum en çok sasirdigim şey 😍 bebisimde maşallah kilosu falan çok güzel 2. Kg civarı suan
LeylaNil92 91 kilo ile hamile kaldım 98 kiloyum. Ve daha 19. Haftadayız 😔😔😔 Kilo almaya aşırı müsaitim önüne geçemiyorum. Her artan kilo aşırı yük oluyor vücûda. 😔😔😔
Hazalert Tugcezeynep89 93kg ile hamile kaldım şuan 34+2 97kgyum. Normalde nasıl beslendiysem öyle beslendim pek dikkat etmedim ama çok kg almadım da.
zuhaall Tugcezeynep89 105 ile hamile kaldım 110 kilo olmuşum dün tartıldım 38+1 im haftaya cuma doğumum var bebek 4 kilo 😂
Zeynep_Sedat zuhaall size de maşallah sizin yaptığınız birşey oldu mı peki 🙂 sağlıcakla alın kucağınıza
ilzannliy Tugcezeynep89 96,5 ile hamile kaldım, şu an 25+2 haftalığız 6 kg aldım 102,5 oldum. Boyum 1,70. Ebeyle konuştuğumda 7.aya kadar ayda 1-1,5 kg alımı normal böyle giderse sorun yaşamazsın demişti. Bundan sonra bebişe gider inşallah 🤭🙃
zuhaall Zeynep_Sedat özel olarak aslında hiç bir şey yapmadım sadece vitamin ilaçlarını kullandım sanırım bizim genetik ondan dolayı hem eşim hem ben yapılıyız birde benim şekerim çıktı ondan dolayı da kilo almış olabilir bebiş
zuhaall eakman ben hiç kilo veremedim 12 den sonra almaya başladım 10 kilo aldım şeker yüklemesi yaptık o hafta 115 kiloyu gördüm yani tartıda 😂
motherlion01 Tugcezeynep89 boyum 1.84 103 ile hamile kaldım 19 haftalık hamileyim şuan 106 oldum doğuma kadar ne olurum işte orasını Allah bilir 😂
Babyykmz Tugcezeynep89 75 ile hamile kaldim ilk hamileligim bunyemide bilmiyorum cok şisermiyim sismez miyim kac kiloyla doguma giderm hic bir fikrim yok 😀
AyFa1608 Tugcezeynep89 99.5 le hamile kaldım. 30+1 im uyanınca tartıldım 105 küsür geldim. Tok karına veya doktorda tartılırken 107-108 e kadar çıkıyoruz 🤣
Smia 89 ile hamile kaldım 86 ya düştüm kusmaktan tiksinmekten şuan 22 haftayiz 89 90 sektiriyom inşallah baby kilo alıyordur