0605_ Bezelye tanesi bebeğim 6 haftalık ne zaman kalp atışlarını duydunuz 💖 YouTube’da dinlediğim doktorlar acele etmeyin radyasyon yok ama büyük ses dalgaları var diyor bilemedim 🤷♀️
Rabissssscee 0605_ durumum biraz riskliydi 8 senelik evlilik, tüp bebek ve sayısız diğer tedavi yöntemleri vs geçirmiş biri olarak fazlaca stresli ve korkuyordum. 6+4te doktorum için rahat etsin diyip vajinal 2-3 saniye kadar dinletmişti ❤️
Hayatuysal34 0605_ bende bugün gittim geç döllenme ile 6+2 yiz 🙂bebeği gördk kalp atışı için haftaya çağrdı hayırlısı ile inşallah duyarız
arirangg 0605_ 7. Haftada duydum ama ultrasonda 6+4 çıkmıştı. Düşüğe sebep olur diye 1-2 sn dinletti doktorum
Rumirum 6.haftada gittiğimde kese vardı bebek yoktu 8.haftada gittim doktor bebek canlı dedi kalp atışını dinletmedi. Dinletin dediğimde dokuları ısınıyo gerek yok kalbi atıyo ki canlı dedi.
0605_ Rumirum. Ben beta hcg 68ken erken gebelik testiyle öğrendim ilk gittiğimde yoktu ama geçen ölçtü gördü 10 gün sonra kalp atışına gelirsin dedi de zararlıysa duymasamda olur diye düşündüm annelik içgüdüsüyle herhalde 😂
0605_ arirangg aynen bende öyle duydum biraz geciktirsem mi doktora gitmeyi diye düşündüm doktor süreyi kısa tutmakla iyi yapmış tabi onlar daha iyi biliyor
Rumirum 0605_ benim daha önce bir düşüğüm oldu o yüzden yaşasında ben duymasamsa olur kafasındayım zaten eğer zararlıysa sizde dinlemeyin onun sağlığı şu an her şeyden daha önemli malum 😊
Ozge12345 Bende 4 haftalık gebeyim keseyi rahimden bakarak gördü doktorumuz çok minik olduğu için kalp atışını kaçıncı hafta dinlemeliyim doktor 6 hafta dedi ama 😢