karanmom Nasılsınız iyimisiniz hamilelik nasıl geçiyor, ben şikayet etmiyorum şükür ama bel zorluyor peki sizde durumlar nedir 🤍
Sena00 karanmom bu hamileliğim berbat geçti geçiyor da 🙁 zaman geçsin istiyorum artık şimdiden çok sıkıntı yaşıyorum 🤦♀️
hbm35 karanmom üç gündür mide bağırsak sorunu yaşıyorum hazımsızlık gaz sancısı nefesim kesiliyo ne yapsam bilmiyorum
Yazmelegi_ karanmom iyiyim çok şükür sizler nasılsınız? Uyku halindeyim yorgunluk var biraz onun haricinde şükür iyiyim
Slaedz Hamileliğimi doktorlar zehir etti hiçbir şeyi olmayan bebeklerime down sendromu teşhisi konuldu sürekli özele gitmek zorunda kaldım çok şükür şimdi iyiyiz ama bel ağrısından duramıyorum fazla oturamıyo yatamıyor ayakta duramıyorum🤷🏻♀️ tek çare ılık bir duş alınca bayılıyorum uyku diye 😅😅
karanmom Slaedz gerçekten beni anlattınız inşallah bir sıkıntısı yoktur bebisin diyen devletti degilmii
Sena00 karanmom 15 haftalık olduk hangi ağrımı hangi sıkıntımı yazsam diye düşündüm uzun olacak diye yazmadım 😁
1Gozde1Yusuf- Alingan sinirli herseye aglak geciyor :)) ama burasi iyi oldu kafam dagiliyo :) bide artik minis minis tekmeli geciyo❤❤
karanmom 1Gozde1Yusuf- ben gibisiniz, ben burdaki insanlara bile aliniodm😂ama bazıları da kötü olumsuz yorum yapardi
karanmom Yazmelegi_ bende uykum çok geliyor kedi gibiym geçen gündüzüm karıştı ve bazen hangi gün ne ara geçti diye 😂 gülüyorum kendime
firtina ben de ikiz bekliyorum cok zor gecti kanamalarla yanlis ikili tarama sonuclariyla vs. cok sukur simdi iyiyiz hamilelik belirtileri bel agrilari, mide yanmalari uzmuyor bile :) catlaklar uzuyor :p
Humeyraeslem1 Slaedz çok şükür geçmiş sizinki bizimde bagirsaginda genişleme var dedi bugün basta parlaklık demişti ama genişlemeye döndü inşallah bizimkide geçer🤲
Sena00 karanmom 😂 yaa yazıyorum ozaman geceleri bacağım ve kalçam acayip uyuşuyor uyuyamıyorum her gün baş ağrısıyla uyanıyorum ve asla geçmiyor mide bulantım tam geçmiş değil arada vuruyor asıl kabusum olan hemoroid her lavabo sonrası ağrı şişlik oturup ağlıyorum şimdilik bunları saydım 😂