Haticeozdemir34 Kızlar selam bugün nst ye girdim 15 dakikada 2 tane sancım çıktı 3 cm açıklığım var bebek kanala girmiş yarın doktorum yatış verdi sizce doğum olur mu?
zeynozey Haticeozdemir34 Olur gibii:) arkadaşım 1cm açıklıkla hastahaneye yattı pazar akşam 19:30 da pazartesi sabah 9 da 9 cm açıklıkla doğuma girdi☺️