Esranurdenizz benim de öyleydi 28 haftada yukarıya çıktı ve kızımı normal doğumla aldım kucağıma. 2.doğum da mesela öyle bi sorunla karşılaşmadım. Aslında nedeni yok şans meselesi, sigara içen anne de oluyor demişti doktor bende öyle bi durum yoktu. Şuan arkadaşımın aynı durumu var oda sigara kullanmıyor bence şans meselesi.