Şu ahşap beşikler varya 3 kademeli onlar ben gebe kaldığımda 1.700/1.900 liraydı şuan 3000/4000 TL keşke alsaymışım çok pişmanım şimdi letgodan aldım 2. El ama uzun süre 0 kullanıyım temiz olsun diyorsan şimdiden al derim yarının ne olucağı belli olmuyor çünkü