1nazoss 32. hafta ya kadar üç ay çalıştıysan rapor alabiliyorsun. 9 ay diye bişey yok. 32. Hafta dolunca gidip rapor alıyorsun raporu muhasebeye veriyorsun onlarda sgk ya bildiriyor.doğumdan sonra Çıkış yapmıyorlar zaten ama sigortaya ödeme de yapmaz iş yeri.. Doğum yaptıktan sonra rapor ödeneğinin yarısını veriyor devlet, Doğumdan sonra hastaneden çıkmadan tekrar rapor alacaksın doktordan. Onu da muhasebeye veriyorsun. Ödeneğin öteki yarısı tam hatırlamıyorum ama sanırım rapor süresi bittikten sonra ödeniyordu…
garantili bilgi için alo 170 i ara canım☺️