Blgekrks Kızlar hayırlı akşamlar kabızlık ve şişkinliğe ne iyi gelir fikriniz var mı 5.ci ayıma giricem ama sanki şuan son aylarimdayim o derece siskinim ve kesinlikle çıkamıyorum yemek yemek istemiyorum çok rahatsızım 😢
Zehross03 Blgekrks bol kefir her sabah aç karna bi kaç kuru kayısı üstüne ılık su işe yarıyor amaacil tuvalete gitmen gerekiyorsa ve uzun zamandır gidemiyorsan lavman yap yada şurup falan veriyorlar
Nevaninannesi Blgekrks kuru kayısı, incir yemeyi deneyin.bamya yemeği , pırasa gibi sebze yemekleri. Sabah aç karnına bir kaşık zeytin yağı içebilirsiniz . En önemlisi bol bol su ve yürüyüş bence.
Blgekrks Nevaninannesi kuru kayısı incir yiyorum sürekli vee gün için de 3 lt yakın su içiyorum ama bağlandımi bağlanıyor kesinlikle hiç bişey fayda etmiyor
Nevaninannesi Blgekrks makarna pilav bulgur hamur et yani sindirimi zor şeyleri kesip full sebzeye dönsen yürüyüşle bir işe yarar mı acaba? Bol yeşil salata filan
edasnbsss Sindirimini rahatlatmak için laktozsuz süt iç ve aç karnına kuru kayısı ye gün içerisinde de yiyebilirsin
Blgekrks Nevaninannesi Nevaninannesi günlük hayatım da yediklerim dengelemeye çalışıyorum iş yerinde yiyorsam.evde yemiyorum evde varsa iş yerinde yemiyorum
Yasocan Nbl probiyotik Gold diye bir toz var internet ten arastirip drunuza danışıp kullanabilirsiniz.bende 12 hfdayim o olmazsa naparim bilmem
Blgekrks Yasocan kontrole gittiğim zaman doktoruma soyliycem bı kere danıştım kuru meyveler ye dedi mail atmıştım yüzyüze sormak daha nasip olmadı bakalım birşey verir mi
Btlabk Ben su cok içiyorum yogurtu ayran yapıp içiyorum birde yürümek iyi geliyor zorlansamda tuvalete çıkabiliyorum kılozette oturup 5 dk bekliyorum anca öyle
Nevaninannesi Btlabk ben de ayran yoğurt kefir çok tüketiyorum ama bende inanılmaz şişkinlik gaz vs yapıyor 😞 çok seviyorum ve yararlı ama acısı çıkıyor sonra
Btlabk Nevaninannesi burda okumustum ilaç falan kullanıyorlar doktora söyleyip hamilelik sıkıntı allah yardımcınız olsun