Son ayıma girmiş bulunuyorum, doğum yaklaştıkça heyecan,merak,endişe ne bileyim korku her duygudan yaşıyorum 😅 Rahat bir doğum geçirmek için son ayınızda neler yaptınız? İşte ben şu hareketi yaptım çok rahatlattı ya da şunları yedim içtim baya faydası oldu dediğiniz şeyler var mı?