Ikiz_annesii Bugun gittim devlette kadın doğum doktorunun randevusuyla perinatalojiye gidiliyormus yani ikili test yapmadılar 3lü testte randevuya gerek yok gelebilirsin dediler. Yani ikili testi yaptirmadan 3lü yaptırabilir miyim bilen var mı
zeynozey Ikiz_annesii Birinci hamileliğimde sadece detaylı ultrason yaptırdım 22. Haftada devlette perinatolojide. 2. Hamilelik şimdi gene detaylıya gidicem devlete 2li test zorunluluğu yok:)
zeynozey Ikiz_annesii Kadın doğuma gidiyorsun ilk yeşil alana atıyor seni 182 yi arayıp Perinatoloji randevu alıcam diyosun veriyor