Selinoloji Ayırt edemem diye korkuyorum. Aşırı kabızlık da var bazen ağrı giriyor ama gaz sancısı mı doğum sancısı mı anlayamıyorum. Neye benziyor nasıl ayırt edeceğim. Bazen adet sancısı gibi de geliyor
Esraliiii Selinoloji doğum sancısı gecen bir sey değil devamlı gelen düzenli olan agrıalrdır yani sancı oldu gectı o dogum sancısı değil devam eden agrılar olunca dogum belirtisi