Eğer ki doktorundan memnunsan ve riskin yoksa normal kadın doğuma gidebilirsin ama detaylı ultrasona kesin perinatoloji ye git 21 hafta civarı oluyor detaylı. Doktoruna sorabilirsin ben doktoruma sordum perinatoloji ye gidiyim mi gerek varmı diye oda sıkıntı yok şimdilik sıkıntı görürsem zaten yönlendirme yaparım dedi ve detaylı ultrason vakti gelince perinatoloji ye git dedi. Ben doğum yaptım çokk şükür hiç bir sıkıntı olmadı ama dediğim gibi doktorum çok iyidi aletleri falan. Hep 2 hafta da bir gittim kontrollerime doktor 1 ay sonra gel derdi ama ben 2 haftaya bir gittim