Kızlar selam hafif lekelenmem var demiştim bugün takip ettim biraz daha pembe gördüm doktorum yarın sabah gel kanama varsa iğne yapalım dedi. Kanama olup olmadığını nasıl anlıyorlar alttan muayene edicek mi bilgisi olan varmı yada sadece ultrason dan mı bakıcak acill Bi bakın nolur 🙏