Narinsuu Kizlar bebeğimin odasını boyamak istyrm pembe renk kullanmaktan yana değilim çıta falan yapıp yeşil renk ve ahşap kullanmak istyrm. Sizlerin bebek odaları ne renk
Narinsuu mylittlebabym çok güzelmiş sağlıkla büyüsün. Gorsel size mi ait bebek odasını nerden aldınız guzelmis mobilyalar
mylittlebabym Narinsuu bana ait canım. Ben bu mobilyaları gri ahşap desenliydi beyaza boyayıp ahşap kulp taktım dönüştürdüm :)
Laika https://www.hizliresim.com/k09pgvw Ben şöyle tonsirton bişeyler yaptım çok pembe pembe sevmiorm bir tek perde kaldı ondada çok kararsızım
hulyaakgn34- Laika evet oyuncak dolabı canım bende çok begenerek aldım ve çok kullanışlı ilginç ama bime gelmişti fiyatı sanırım 399 tl di geçen yıl aldım
hulyaakgn34- mylittlebabym çok teşekkür ederim canım 🥰 senin kide çok güzel olmuş bende ilk çıta modelini senin ki gibi yapacaktım iki modelde kalmıştım böyle oldu 😊 minikler huzurla büyüsün inşallah çok şanslı şimdi ki çocuklar 🥰
hulyaakgn34- Laika yaa mila ilk göz ağrım bi bucuk yaşında aşırı nazlı çıt kırıldım ve kokoş bilmiyorum tüm milalarmı böyle ama doğmadıysa hazırlıklı ol şimdiden 😅😍