giezemss-1 Merve-34 bende aşırı kaşık ağrısı oldu birazcıkcyürüsem bile.. benim ekstra düşük riskim de vardı gerçi sürekli adet gibi kanama görüyordum o yüzden her şey de yasaktı..
Gizem_cetinbas Merve-34 Bende 7+2 iyim kasık ağrım oluyor bel sırt ve üzerimde aşırı yorgunluk hissi var hiç bişey yapmak istemiyorum 😅
Merve-34 Kbst benimde kasıklarımda ağrı ve sancı var kullandığım ilaçlar mı etkiliyor diye şüpheleniyorum
Kbst Merve-34 hayır rahim genişliyor bebeğin tutunmaya çalışıyor ondan o ağrı diye biliyorum ilaçtan olsa doktorun uyarırdı ilaç veriyorum ama ağrın olabilir diye
Selo111 Merve-34 hayır sadece folik asit ve corasprin kullanıyorum midem çok bulanmıyor ama bana kötü bir his veriyor tüm gün
seymadegrmmci95 Benim 7 haftalık bugün kontrole gittik bebeği göremedik kese var ama bebek gözükmüyor
Kubroli 7+6 dayım benim de kasık ağrım oluyor dün biraz lekelenmem oldu gece acile gittik alttan muayene oldum bı sıkıntı yok dediler tüp bebek tedavisi ile hamile kaldım ınsllah saglıkla alırız bebişlerimizi kucağımıza 🤲🏻
Ceku00 7+3 üm son bir haftadır kasık ağrılarım yok denecek kadar azaldı sadece bel ağrım ve sürekli uyku hali var