Kızlar 40+1 oldum kasılma var ama açılma yok ağrıda çıkıyo ama ben hissetmiyorum..
Ve suni sancı almaktan korkuyorum normal çok istiyodum ama fikrim değişti..
Sizde suni alıp normal mı yoksa direk sezaryen mı .?
Suni sancı çekip sezaryana girmekte var heyecan korku sardı iyice fikirlerini bekliyorum…