momlife_7 valla çok kasmıyorum yalan yok benim şekerimin çıkmasının sebebi her gün günde neredeyse 1-1.5 litre hazır meyve suyu içiyordum çünkü çok hararetim var ve su yerine bile onu içiyordum bunu kestim, beyaz ekmek yemiyorum , kızartma azalttım yürüyüş fayda ediyor fırsat buldukça yapıyorum ama evden çalışıyorum çok mümkün olmuyor ama ayran yoğurt bunları mutlaka öğünlerine ekle