Gulsbaby Herkese iyi akşamlar. Bebeğim için mama sandalyesi arayışına girdim. Joie marka mimzy model mama sandalyesini almaya düşünüyorum. Öneriniz var mı?
Egemooms Gulsbaby Ben şöyle gördüm çok hoşuma gitti ayrılıp aktivite masa sandalyesi olarakta kullanılabiliyor
Gulsbaby Deletedmom_106 yorumunuz için teşekkür ederim. Rahat bir şey olsun istiyorum açıkçası üzerinde uzun süre geçireceği için ☺️
Deletedmom_106 Gulsbaby yemek yerken kalıyorlar . En fazla yarım saat. Tabi tercih meselesi bisey diyemem ama ben yine alsam bu ayarda bisey aldırdım. Hala kullanıyorum kızım 20 aylık çokta güzel 😄
Surprizzz2022 defneemom bnmde bu model oğlum 23 aylık hala kullanıyoruz maksimum 30dk duruyorlar zaten. Tercih meselesi ama yine olsa bundan tercih ederim . Ötekiler herkes pahalı geliyor.
defneemom Deletedmom_106 valla bende bunu alicaktim parayi kiydim ve 100tl fazla olan pembesini aldim janzomsoxksosx