momlife_7 İyi akşamlar Allah nasip ederse kızım olacak 🌸 bebeğimin hareketleri çok fazla değil arada oynuyor sonra bi kaç dk duruyor acaba normal midir bu haftalarda Fazla hareket etmemesi? Tecrübeli anneler yazabilir mi 🥹
Meltems53 momlife_7 ben sabah uyandığım anda hissetmeye başlıyorum. Gün içinde de hareket ediyor ama bende hareket halinde olduğum için çok hissedemiyorum. Birde akşamları kıpır kıpır oluyor. Aktif olduğu saatler genelde sabah ve akşam saatleri sizinde öyleyse normaldir.
sevda_yldrm momlife_7 aynı haftada aynı gündeyiz seninle benimki de geceleri kuduruyor😂gündüz çok nadir hareket ediyor ama geceleri beni uyutmuyor
momlife_7 Meltems53 yani öyle sayılır akşamları hareket ediyor yani saati de belli olmuyor ki doktorum hareketlerini takip et dedi acaba neden soramadım da neden demiş olabilir 🙄
Meltems53 momlife_7 bebek hareketlerinin 28.haftadan itibaren sayılması gerekiyor o yüzden söylemiş sanırım. Yani artık hareketlerini takip etmen lazım.
Papatyakokulukiz momlife_7 onu her doktor söyler kuzum benim doktorumda takip et artık dedi . Say hatta dedi gün içinde sabah öğle akşam her atışı 5 defa atıyorsa sorun yok dedi azalırsa gel bakalım dedi . Bir de büyüdükçe bebekler artik hareketleri azalıyor gerçi bizim oğlan maşallah hiç durmuyor ama takip et sen
Meltems53 sonnenschein 2 saat içinde 10 hareket hissetmek gerekiyor bebekte uzun süre hareketsizlik iyi değilmiş. Ama her bebek farklıdır illa 2 saatte 10 kez hareket etmek zorunda değil önemli olan sık sık hareketlerini hissetmek.
momlife_7 Papatyakokulukiz maşallah önceki haftalarda da pek hareketli değildi hala da öyle inşallah güzel hareketlerini hissederim 🙈🤲🏻
Papatyakokulukiz momlife_7 eğer çalışmıyorsan kuzum sırt üstü yat gevse biraz. Sağ dön sola dön okşa. Karnın açkende yorgun olduğunda falan hissetmeyebilirsin gündüzleri. Sağlıcakla kucağımıza alalım Allahin izniyle ❤️
B-K- Benim de aynı yani çok çok az hissediyorum resmen hareketlerini 26.haftadayım böyle pıt pıt falan oluyor zar zor fark ediyorum zaten dışarıdaysam normal mi acaba ben de merak ediyorum