Nazkin Merhaba 32 haftalik hamileyim iki gundur degisik akintim var ama surekli gelmiyor tek seferlik dun geldi bik kez el ici kadar bile yok su gibi oyle sora gelmedi bu sabah tekrar geldi suyumun geldini nasil anlarim bikerde suyum gelir diye korkuyorum hafta sonu kendi doktorumada gidemiyorum aksama acile gidicem insallah esim geldiginde 😰
mehtap28 Nazkin canim bende de oldu öyle ic camasirim boydan boya islanmisti 2 gün sonra tekrar geldi eczaneden amniyon sivisi icin pedler var onlardan al eger amniyon sivisi ise gelen pedin icindeki sey renk degistiriyo
deletedmom893 Nazkin benim 15.haftamda geldi canım hastanete gittim turnusollu pedle test yAptılar git istersen bir doktoruna aklında soru işareti kalmasın
Nazkin mehtap28 tm canim alicam insallah varsa burda ben Almanyadayim gelen bebegin suyu mu sen baktinmi??
mehtap28 Nazkin ben hastaneye gittim doktoruma anlattim o pedden verip 1 saat boyunca yürü dedi hic bisey gelmedi pede zaten sürekli de gelmiyodu bi daha olursa camasirini degistirmeden hastaneye gel dedi canim cok sükür henüz bisey gelmedi
Nazkin mehtap28 bende gittim canim aksam altimi deistirdim ama ayni akintidan gelmis biraz gosterdim su mu die olabilir dedi benziyo dedi ama test yaptilar bebegin suyu degilmis cok sukur 🙏🏻👼🏻
Duygugul Cnm benımde öyle oluyor bıldgın su akıntılarım korkmustum hatta suyumu geldı dıye ama deılmıs akıntılar degısıyor sanırım 27. Haftadan sonrA felan böyle oldu bmm
Krm Bazen farketmeden Altunizade da kaçırmış olabiliyoruz aşağıdaki kaslarin değişmesiyle eğer doğum suyu değilse o da olabilir. Ben ebeme sormuştum nasıl anlicam suyumin geldiğini dedi kesinlikle anlarsın onun suyun gelmesi olduğunu çünkü az bişi gelmemiş geldiğinde bol olurmuş. Artık gorucez 😄
Bsk2101 Ben bir yerde okumuştum tuvalete çıktıktan sonra bir süre daha oturmaya devam edin eğer hala şıp şıp damlayan bir şeyler varsa su olabilir diye. Bir dene istersen canım. İdrara çıkınca fazladan beş dk daha bekle bakalım başka gelen giden olacak mı