35Busra35 Arkadaşlar 2 gündür afedersiniz büyük abdestim siyah renk neden olabilir bugün de sancım çok var nedenini bilen var mı internetten baktığımda bebeğin anne kanını yutması yazıyordu ama doğru mu acaba başına gelen var mi
story 35Busra35 Demir ilacı kullanıyorsanız ondan oluyor benim ilacı kullanmaya başladığımdan beri öyle
minikkus1 35Busra35 ben kan ilacı kullanıyorum ondan oluyor. muhtemelen sizin de kullandığınız vitaminlerdendir
B_lgeee Bende de aynı durum var kabızlık siyah renk ve vitamin kullanmıyorum doktor bıraktırdı akıntım yeşilimsi ve rahatsız edici şekilde alt karın tarafında ağrı şeklinde rahatsız edici bir durum var kafayı yicem artık 😏