[silindi] benmde canım en baslarda cok istemişti ama ilerleyen haftaları bekledim ne olur ne olmaz diye 😬
Çok iyi kızartın sucugu yiyin ama çok iyi pişsin hiç çiğ kalmasın ben 29. Haftamda yedim bir de bu hafta tost olarak yedim önce kızarttım sonra tekrar ekmek arasında pişirp yedim 31+1 🤗
Şimdiden afiyet bal şeker olsun🫶