Happyyy1 İyi akşamlar kızlar nasılsınız? Miğde bulantınız veya başka belirtileriniz varmı? Nasıl geçiyor günleriniz 🥰 heyecan varmı? Kendinizi nasıl hissediyosunuz, ev işi vs yapıyor musunuz nasıl geçiyor günler ❤️
Gizem_cetinbas Happyyy1 7+2 aynıyız 😊 benimde bel ağrısı ve üzerimde geçmek bilmeyen bı yorgunluk ve uyku hali ev işini bırakın oturduğum yerden kalkmak istemiyorum 😅
Saby06 Happyyy1 kizlar banada dua edin bugün kan verdim yarın sonuç cikicak silik çizgi çıktı diye gittim kan verdim rabbim nasip eder inşallah .bı tane oğlum var 4.5 yaşında kardeşi yok diye çok uzuluyo o usuldukce bende üzülüyorum rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah uzun oldu k bakmayın🥰 hamiş anneler rabbim sağlıklı bir şekilde kucahinaza almayı nasip etsin☺️
NobleMom Happyyy1 9+3 olacağız bu gece. Acıktığım zaman midem bulanıyor bişeyler yeyince geçiyor 😅 O yüzden hep yeme isteği var. Onun dışında bi belirtim yok şükür rahat geçiriyorum. Bide arada adet olacakmış gibi ağrı o kadar 🙂 kızımda ilk zamanlar biraz zorlanmıştım bu hamileliğim daha farklı daha rahat 🤲🏻
Stella55 7+4 üm 2 belirtim var; Biri regl olacakmışım gibi ara ara kasık ağrısı olması Diğeri regl olmamam 😂 Bazen acaba hamile değil miyim diye şüpheleniyorum insanın bi midesi falan bulanır ne bileyim
Smea Stella55 maşallah benimde hiç bulantım kusmam olmadı hiç hamile gibi değilim 10 haftalık olduk inşallah şimdiden sonra da olmaz
Sibel01ezgi 8+2yim hafif kasik agrim var yeni yeni yprgunluk hissi var.hafif bulanti ama iyiym sukur depremden sonra her hlimize sukreder olduk..23 aylik kizim var kotu olma gibi bi sansim olmuyor 😇😇
Aysnnrr 9+0 mide bulantısı çok fazla 1 kızım var ondayken çok rahattım hiç birşeym yoktu bu beni yıktı çamaşır katlamak ev temizlemek istemiyorum perde ye bakınca midem bulanıyor aaaaaaa 🥺🥺🥺
pembemor25 Aysnnrr bende tabak bardak bebek kıyafeti göründe midem bulanıyo kısacası her şeyden 🤣 çok çok zor geçiyor o yüzden hiç iş yapmıyorum yatıp uyuyorum sadece 😊😊
Happyyy1 Aysnnrr 😀😀😀 ayyy bir ben böyleyim sanıyordum bardağa bakınca miğdem bulanıyor makinaya zar zor yerleştirdim
Happyyy1 Gizem_cetinbas evet canım bende de oluyor bazen unutuyorum aniden kalkıyorum veya hızlı yürüyorum o sıra ağrım oluyor, kalp atışını duydunmu 🥰🥰
Happyyy1 pembemor25 anaammm bende aynıııı bardakları zor yerleştiriyorum makinaya 😀😀😀 diyorum ben mızmızlanıyorum heralde yoksa gıdalardan falan miğdesi bulanır insanın diyorum normalmiş demek 😂😂
Ceku00 7+3 üm biraz ev işi yapınca bel ağrım oluyor onun dışında uyku hali genellikle. Başka da bir şey yok rahat geçiyor :)
Happyyy1 NobleMom çok şükür 🥰🥰 benimde kahvaltıdan sonra miğdem bulanmaya başlıyor gece uyuyana kadar 😥😥 birşeyler yiyince geçiyor ama arkasından yine devam 🥴🥴
Gizem_cetinbas Happyyy1 evet çok küçük olduğu için ultrasonda pek bişey göremedim ama kalp atışlarını duydum tarifsiz bişey 😍
pembemor25 Happyyy1 ben günde 1 kez kusuyorum 2 gündür,normalde 2-3 kez kusuyordum azaldı galiba 9+6 oldum bugün 😊