Parmağımı kestim geçen hafta gebelik şüphem var adetime 1 hafta var normalde gebelik belirtilerim var acile gittim parmağım nedeniyle enfeksiyon kaptı çok şişti iltihap akıyor tedaviye başlamak için betana bakalım dedi reglime 1 hafta kala gebelik dahi olsa beta da çıkar mıııı cevap bekliyorum