Sonay benım zamanımda ıyıydı buralar ıkı haftada karısmısmı 😄😄 allah razı olsun canım benım hepımızın kırk haftayı gecınce kontrole dıye gıttım doktor hiç acılman yok dedi ıstersen alalım dedı bende kabul ettım spınal anesteziyle aldım oglumu yırmı dakıkada kucagıma 🙈🙈 valla okadar kısı vardı benımle kırk haftayı gecıp kafayı yıyen onları merak ettim 😄😄