Zeynepkotuk Ya 28 haftadayim ve kilo alimi gelisimi iyi dedi doktor ama dusuk riskim oldugu icin benim bide beni nst istedi ve sanci cikti sonrasinda eger hersey normal giderse bana 38 39 haftada aliriz dedi sizce normalmi
Nisam19 Bizde bugün 28. Haftaya girdik ve 3gündür aşşağıda hissediyorum kasıklarımda aşşağıya çok baskı yapıyor normalmi bilmiyorum ama canım çok yanıyor
FtmnrTry Nisam19 bende aynı sekılde 28 haftalık olduk amaa kasıklarımda altımda ani kramp ve kasılma hıssedıyorum bu hfta kntrolum var sorucam