Feyzaclk Pek iç açıcı bir soru değil ama merakımdan. Son bir haftadır falan dışkıda siyahlık görüyorum sürekli . Bu gebelikte normal mi? Yoksa endişe mi etmeliyim ? Demir ilacı kullanmaya başladım yakın zamanda + vitaminler de kullanıyorum
Bsragrkan Feyzaclk ay bende aynı soruyu soracaktım demir ve d vitamıni kullanıyorum. Dıskı neden simsiyah ya da koyu olıyor diye korkuyordum
[silindi] Demir ilacından oluyormuş bende korkmuştum ilk başta buradaki yorumlardan öğrendim normalmiş ☺️
Kucukpanda90 Feyzaclk demir ilacı yapiyor 😆 ilk gebeligimde gorünce şok olmuştum ne tedim ne ictim neden oldu acaba diye. Biraz arastirip soruşturunca ögrendim ki demir ilaci yapiyormus. Simdi bi kac gun icmeyi unutunca normale dönuyor snra yine icmeye baslayinca siyah oluyor