Benim adetim belirli aylarda düzensiz geliyordu son 5 6 gündür kasık ağrım ve bel ağrım var adetim normalinden fazla gecikti ilk başta adet oluyorum sandım ağrılarımdan dolayı daha sonra gögüslerimin yuvarlak kısımları baya genişledi ve koyu kahverengi oldu çok acıkma hissi yaşadım ilk testim silik çıktı 3 gün sonrada tekrar yaptım biri silik diğeri negatif çıktı ama ağrılarım hala devam ediyor özellikle ani hareket ettiğimde sizce hamile miyim