Gksn1993 Mrb Hatay da oturuyorum .Çoğu hastane Sahra hastanesi oldu . Fakat sezeryan doğumum olacak ikinci çocuğuma 34.haftamdaym . Burda olup doğum yapan nerde nasıl yaptı aniden doğum olursa ne yapacam bilmiyorum. Bilgisi olan yaşayan varmı bu durumu ?
Anneolmak93 Gksn1993 canım sende başka memlekete git orda yapma herdakkasallanıyor zaten kızılaydan gerekli yerlere bildirseni götürsünler bende urfadayım bağ evinde kalıyorum eve giremiyoruz 34. Haftadayım
Gksn1993 Evet çok zor ama uzağa da gitmek istemiyorum. Sahra hastaneleri olmuş orda doğum yapan oldumu peki