Bende 7 haftalık ikiz gebeyim. Aynı sıkıntıları yaşadım hatta 3 kere yoğun kanamayla pıhtı geldi benden. Doktora gittim düşük tehlikesi var dedi 3 gün yattım hastanede ikiz gebelerde genelde oluyomuş böyle şu an taburcu oldum ama hala kahverengi lekelenmem devam ediyor.