kızlar 7+6 dayız midr bulantilarim o kadar kotu ki prilam kullanıyorum gece içiyorum ama oglen buluntularim başlıyor. evde yemek yapamıyorum maskeyle yapmaya çalışıyorum ama ogure ogure mahvoluyorum aksi gibi disardan canımın çektiğini yiyince de güzelce yiyorum dışarıdan yemek sizce çok mu zararlı vicdan azabı çekiyorum