Her gün 3.5 lt içiyorum gün içine 0.5 olarak dağıtınca içtiğini anlamıyosun bile. gerçi ben gebelikten öncede en az 3 lt içiyordum mutlaka spor yapıyordum o yüzden sanırım su konusunda bir sıkıntı yaşamadım şükür. Zor geliyorsa tarçın kabuğuyla falan lezzetlendirebilirsiniz içine çilek falan dilimleyin hoş bir tat veriyor.