Sevilmesebebi Canlar sizden fikir ihtiyacım var yardımcı olursanız sevinirim 😊 Oğlumuza EFE ismini düşünüyoruz yanına bir isim de koymak istiyoruz ikinci isim fikirleriniz ne olurdu Tek başına da gayet anlamlı ve güzel ama kararsız kaldık şimdiden teşekkür ederim 🤗
Batinseda Sevilmesebebi Yiğit Efe olabilir ben oğluma düşündüm ama ailede var olduğu için batın sıraç koyucam ❣️
Dilefruz Batinseda batın ismini araştırdınızmı canım allahın isimlerindenmiş sanırım yanına ek gerekiyomuş ayrı bi isim şeklinde değil ama komşumuzdan duymuştum oğluna koymayı çok istedi koyamadı çok hoş bi isim aslında ama yinede iyi araştırmak lazım
Batinseda Dilefruz Batın Allah'ın 99 isimlerinden birisi ama ben tek batın olarak koymucam batın sıraç koyucam sıraç da Kuran'da geçen isimlerdenmis
Dilefruz Batinseda evet canım ama onu demek istemedim başka bi isim değilde başına abd eklemek gerekirmiş abdülbatın olurmuş zamanında anlatmışlardı şimdi tekrar baktım emin olmak için en azından dini bilgisine güvendiğiniz birine sormakta fayda var 💕