Yaprak- işte yumurta az olunca baştan umutlandırmadan söyleyeyim diyorlar demek ki..olmazsa ben zaten az demiştim demek için ama bu işlerde moral çok önemli. Sonuçta gereken 1 yumurta 1 sperm Aret Hocanın savunduğu da hep bu zaten. Bir umutla gittiğin doktor sana %10 derse zaten çok zor olan bir tedaviye nasıl dayanıp neye tutunacaksın? Benim Amh 0,2 olduğu halde aret hoca sabredeceksin dedi o iyi yumurtayı elbet bulucaz sen de anne olacaksın inşallah dedi. Hatta 1 ay adetin 2. Günü gittiğimde hiç yumurtam oluşmamıştı ben çok ağladım ama bana sakince sabredeceksin daha çok başındasın elbet güzel bir yumurta üreteceksin dedi onun yerine senin şansın çok az benden bir şey bekleme de diyebilirdi. O sakinliği ve moral vermesi zaten insana dayanma gücü veriyor. Rezerviniz azsa hiç sağda solda oyalanmayın derim. Çünkü genelde biz sevilmeyen hastalarız ne yazık ki ama anlamadıkları şey şu; yumurtamız çok olsa zaten tedaviye gitmez evde yapardık değil mi? insanın suratına suratına böyle de denmez. Nitekim son sözü Allah söylüyor 0,2 amh ın üstünden 2 sene geçmesine rağmen doğal yolla hamile kalabiliyorsun 🙏🏼 Allah ol derse oluyor. Moralinizi yüksek tutup doğru doktora gidin lütfen❤️